torsdag 21. oktober 2010

Søtt og godt!

I dag var den første "restedagen", men det var ingen unnskyldning for å ikke ta for seg en dessertoppskrift! Valget fallt på Grillet fruktspid med marshmallows fra s. 602. Ganske godt og ikke minst friskt. Syrlige jordbær, søt kiwi og litt halvmoden mango med (super søt) marshmallows og med varm hjemmelaget sjokoladesaus over- mmmmmm: en god avslutning på en god restemiddag! 


La dem i ildfast form, satt ovnen på grilling på 200 grader i ca. 5 min. Det sto ingen ting om dette i oppskriften, bare at man skulle steke dem 2 min på hver side på grillen, eller i en grillpanne (som jeg ikke har skaffet meg enda..) men ettersom det er høst og vi ikke har grill tilgjengelig på verandaen så gjorde jeg det slik, og det fungerte som bare det! :)


En fornøyd liten mann....

1 kommentar: